/ Fitness & Dieta / Ce fel de burtica ai?

Ce fel de burtica ai?

cum sa scapi de burtica
Giorgiana Bogdan on 05/04/2014 - 1:21 pm in Fitness & Dieta

Nu ştii cum să scapi de burtică?

Poţi scăpa de burtica pe care o ai nu doar făcând abdomene ci şi renunţând la câteva obiceiuri care nu fac decât să îţi îngreuneze situaţia.Cele mai frecvente tipuri de burtă sunt :

  1. Burtica numită şi "roată de rezervă", acest tip de burtică se găseşte foarte des la persoanele cu exces de greutate.Grăsimea s-a depus pe talie,coapse şi chiar posterior. Această "roată de rezervă"  este frecventă la persoanele sedentare ce sunt dependente de dulciuri .

Ca să scapi de această burtă trebuie să renunţi la alcool şi să îţi schimbi dieta în care să incluzi fructe,legume,peşte pe care să le găteşti cât mai natural.Pe lângă asta trebuie să faci cât mai multă mişcare,aşa că dă fuga în parc pentru o oră!

  1. Burtica de stres : grăsimea se găseşte mai mult în zona buricului decât pe şolduri.În principal persoanele anxioase,perfecţioniste care cel mai probabil mai sar peste mese şi mănâncă în grabă astfel suferind de balonare , constipaţie şi chiar sindromul colonului iritabil.

E foarte important ca să dormi pe săturate,pentru că lipsa de somn va deregla hormonii,chiar şi pe cei ce reglează pofta de mâncare.Găseşte o metodă cu care să combaţi stresul,de exemplu ascultă muzică,cu siguranţă nu va da greş! Fă sport! Cu atât mai bine,aşa vei fi sigură că vei scăpa de burtică! Nu uita şi de alimente bogate în uleiuri esenţiale şi magneziu, cu efect antistres, în general alimentele cu frunzele verzi,nuci,alune,migdale;poţi consuma chiar şi fructe confiate,ajută digestia.De altfel poţi consuma şi ceaiuri verzi dar nu în exces,ele sunt cunoscute pentru efectul antitoxic dar şi pentru faptul că te deshidratrează,aşa că nu ezita să bei foarte multă apă mai ales dacă organismul îţi dă semnale!

  1. Burtă mică şi joasă : este defapt un mic colăcel care nu dispare chiar dacă tu te duci la sală şi mănânci sănătos.Dacă eşti o persoană ocupată şi pusă mereu pe fugă sau poate că nu execuţi corect abdomenele.

Un rol foarte important îl au fibrele şi alimentele ce sunt digerate uşor ca să nu ai bătăi de cap cu balonarea.Nu uita să bei multă apă,aceasta îţi pune la muncă sistemul digestiv dacă este mai leneş şi nu ezita să consumi alimente cu rol antiinflamator. La sală schimbă programul de exerciţii,astfel dacă diversifici vei pune la lucru toate grupele de muşchi şi atunci vei vedea rezultatele!


2 POST COMMENT

Dati un raspuns

2 Comments
  • 09/04/2014

    Sanatate curata este sportul in general, fain website si articole cand v-ati lansat ca nu erati pe piata mai demult?Multumesc

    Cristina Toader
    Reply
    • 07/05/2014
      Deea

      Asa este draga Cristina. Eram mai de mult dar nu eram cunoscuti,speram ca in curand sa fim.Multumim frumos si speram sa citesti postarile noastre.

      Deea
      Reply
-->