/ How To / Organizarea biroului sau a mesei de lucru

Organizarea biroului sau a mesei de lucru

Organizarea biroului
Dumitrescu Madalina on 27/10/2014 - 12:19 pm in How To

Nu este nevoie să dai bani pe diferite obiecte de papetărie pentru a-ţi ţine masa de lucru organizată şi personalizată nevoilor tale. Iată câteva sugestii de obiecte la îndemână pe care le poţi folosi ca să îţi menţii ordinea pe birou şi în jurul biroului.

Borcane sau cutii de aluminiu înalte. Fie că le laşi simple, fie că le decorezi cu sticker-e sau benzi adezive colorate, acestea sunt o soluţie eficientă pentru a ţine sortate instrumentele de scris.

Clipsurile, pe lângă utilizarea lor clasică de grupare hârtiilor sau documentelor, pot fi utilizate şi pentru clasificarea firelor de la calculator sau laptop, respectiv accesoriile acestora. Panourile perforate. Deşi le găsim mai mult în spaţiile unde se folosesc aparaturi şi ustensile electrice, aceste tipuri de panouri sunt indicate atunci când avem de lucrat cu benzi adezive sau foarfece.

Cutiile de pantofi. Cine s-ar fi gândit că o banală cutie de pantofi ar fi ideală pe post de biblioraft sau organiser.

Cutiile de cereale sau de lapte. Micile mărunţişuri precum agrafele, boldurile, batoanele de lipici, benzile adezive, bloc-notes-urile, perforatoarele, capsatoarele, rezervele, etc, se pot pierde cu uşurinţă într-un sertar dacă nu facem nişte separatoare.

Partea inferioară de la diverse cutii, precum cutiile de cereale, de lapte, sau ambalajele de la telefoane, pot constitui veritabile ajutoare în menţinerea unor sertare ale biroului organizate, de unde putem identifica cu uşurinţă ceea ce avem nevoie.

Birourile încastrate sau ascunse. Fie că fabricăm o măsuţă retractabilă într-un perete, fie că combinăm două piese de mobilier cu o planşetă rezistentă pentru a forma o masă de lucru, întotdeauna spaţiul pe care îl folosim ar trebui să nu se afle la vedere atunci când nu lucrăm. Birourile care se ascund în pereţi sau după anumite piese de mobilier sunt cele mai indicate atunci când vrem să separăm activitatea profesională de cea recreativă.

Recipientele din plastic. Sticla de plastic de la şampon, recipientul de la loţiunea de bronzat sau de la crema de corp, toate acestea, ca şi cutiile de cereale, pot deveni mini-spaţii de depozitare pentru diferite obiecte mărunte precum: elastice, plicuri, gume de şters, markere sau telefon şi accesorii, respectiv chei.

Lada de zestre, sau orice altă ladă poate fi transformată cu uşurinţă într-un spaţiu de organizare auxiliar biroului, unde putem încastra un avizier, un spaţiu de arhivare a dosarelor şi mapelor, respectiv un mini-depozit de topuri de hârtie, instrumente de scris şi accesorii de rezervă.

Pe lângă toate acestea, nu trebuie să uităm de importanţa luminii naturale la masa de lucru, respectiv un scaun bun şi confortabil, adecvat pentru efortul pe termen lung. Acestea completează ideile deja sugerate pentru un spaţiu de lucru optim productivităţii.


0 POST COMMENT

Dati un raspuns

-->