/ Fitness & Dieta / Un plan de dietǎ

Un plan de dietǎ

plan de dieta
Ana Drobot on 25/02/2017 - 9:32 pm in Fitness & Dieta

De la userul Chocolate de pe Forumul Roz:

- 3 mese principale: mic dejun, prânz, cină şi 2 gustări.
- Maxim 400 de gr de fructe pe zi. Poţi alege 1/2 de grepfruit. Ajută la slăbit. Dacă nu-ţi place că e amar îl poţi curăţa de coaja albicioasă.
- Apoi câte 2 tablete de spirulină cu 30 minute înainte de mesele principale. Se umflă în stomac şi îţi dau senzaţia de saţietate. Trebuie luate cu un pahar mare de apă.
- Fără suc, doar apă plată, fără prăjeli.
- Seara neapărat supă. Umple stomacul şi nu-ţi mai trebuie altceva.
- Cam 100 de gr de carne pe zi şi 100 de grame de brânză (nu caşcaval, ci cas dulce, brânză dulce, urdă).
- Caută pâine de secară, dacă nu găseşti ia pâine neagră. Cam 4-5 felii pe întreaga zi. Pâinea are B-uri şi nu e bine să renunţi la ea. Cartofii, orezul, pastele le mănânci fără pâine.
- Legume poţi mânca nelimitat.
- Dulciurile – mai rarut că-i mai drăguţ.
- Neapărat cel puţin 8 pahare de apă plată pe zi.
- Şi sport sau măcar mişcare dacă nu ai timp de mers la sală, aerobic, etc. Sau poţi face exerciţii acasă.
- Fără ronţăieli între mese care sunt din 3 în 3 ore.

În plus: cei care mănâncă puţin şi des au un metabolism mai accelerat, deci au arderi mai rapide.


0 POST COMMENT

Dati un raspuns

-->