Bucurie mare pentru cei care promovează cataloage cu produse pentru că doar ce s-a lansat în România o nouă firmă de vânzări directe. Aceasta se numeste Farmasi.
Farmasi este o firmă cu vechime, cu tradiție, are un istoric ce datează din 1950 când renumitul doctor C. Tuna a dezvoltat prima gamă de produse. De atunci compania a rămas în familie de 3 generații.
Până de curând, produsele Farmasi se vindeau doar în magazine și farmacii, de aceea poate le cunoașteți deja.
Dacă ne gândim la succesul pe care l-a avut Avon, cred că Farmasi a luat o decizie foarte inspirată să treacă pe sistem de vânzări directe pe bază de catalog.
La nici două luni de la lansarea primului catalog Farmasi în limba română, este isterie mare pe tot internetul, sute de pagini de Facebook, reclame peste tot inclusiv pe olx.ro
Așadar ca să te poți bucura de avantajele oferite de Farmasi trebuie să te înregistrezi prin formularul acesta și apoi vei putea efectua comenzi.
Dacă înainte de a lua decizia înregistrării, dorești să vezi cam ce produse sunt la Farmasi, găsești aici catalogul în format electronic.
Catalogul tipărit se poate comanda din contul online după înregistrare, sau cel mai recomandat start în afacere ar fi pachetul de început.
Discountul reprezentanților Farmasi nu este ca la alte firme, în sensul că nu te forțează să strângi comandă de o anumită valoare și primești discount chiar dacă comanzi un singur produs.
Reducerea este de 30% la produsele din gama Dr. C. Tuna și Mr. Wipes, respectiv 23% la produse de îngrijire, parfumuri sau gama de machiaj.
Transportul este asigurat de firma de curierat GLS și se percepe o taxă de 12,99 lei la comenzi mai mici de 190 lei (valoare finală de coș), iar la comanzi mai mari de 190 lei transportul este gratuit. Depozitul este în București și comenzile ajung în aproximativ 2 zile.
Pentru detalii mă găseșți pe pagina de Facebook Farmasi Business.