/ Life & Style / Şefii şi greşelile frecvente ale acestora

Şefii şi greşelile frecvente ale acestora

greseli ale sefilor
Dumitrescu Madalina on 02/06/2014 - 8:43 pm in Life & Style

Perioadele tensionate, de criză financiară sau de solicitare maximă pun deseori şefii în condiţia de a-i determina pe angajaţi să muncească peste măsură sau să nu îşi mai dorească să lucreze în astfel de condiţii.

Printre cele mai frecvente greşeli pe care angajatorii le fac cu angajaţii şi care determină de cele mai multe ori plecarea celor din urmă, menţionăm doar câteva:

- prezenţa şi în afara programului de lucru, uneori fără plată suplimentară pentru orele în plus.
- solicitări care nu se referă la aria de acoperire a posibilităţilor sau studiilor angajaţilor.
- tratarea angajaţilor ca pe „resurse umane” / roboţi, neluând în calcul faptul că sunt oameni cu probleme şi responsabilităţi, cu o anumită viaţă în afara celei profesionale.
- pretenţia extinderii activităţii profesionale a angajatului şi în viaţa socială sau de familie, prin intermediul postărilor pe reţelele sociale a unor informaţii despre afacerea şefului, sau lauda activităţilor şefului şi a companiei în cercurile de prieteni.
- emiterea unor scuze pentru programul încărcat şi a solicitărilor repetate la adresa angajatului pe seama regulamentului companiei, regulament care se face în funcţie de şef.
- solicitarea unui feed-back din partea angajaţilor şi neluarea în considerare a opiniei acestora.

Toate aceste aspecte pot duce la pierderea unor angajaţi foarte competenţi, cele mai susceptibile unor astfel de reacţii fiind femeile, pentru că sunt de obicei destul de dedicate muncii, şi totodată sensibile la aprecierile negative ale şefilor.

greselile sefilor


0 POST COMMENT

Dati un raspuns

-->